Fishing Planet: Sport Outfit Pack
Sport Outfit Pack jest zestawem stylowych, sportowych akcesoriów oraz elementów odzieży. Zawiera energiczny czarno-biały styl, zapewniając przy tym niesamowity komfort.
Sport Outfit Pack jest zestawem stylowych, sportowych akcesoriów oraz elementów odzieży. Zawiera energiczny czarno-biały styl, zapewniając przy tym niesamowity komfort. Zestaw ten nie jest tylko pocieszeniem dla oka, jest on również niesamowicie praktyczny – zapewnia bezpieczeństwo dla sprzętu i oferuje dodatkowe miejsce na przynęty i akcesoria. Zakup Sport Outfit Pack aby wzmocnić swoją wędkarską duszę!
Ta sportowa czapka zapewni odpowiednią wentylację dla Twojej głowy, zachowując przy tym jej suchość oraz miejsce na dodatkowe 4 przynęty!
Stylowa i świetna kurtka sportowa od Garry Scotta, sygnowana logami światowych firm, pomieści dodatkowe 12 przynęt i aż 3 żyłki!
Super wytrzymały, pokrowiec sportowy z czarno-białej edycji Garry Scotta, pomieści do 5 wędek i 5 kołowrotków.
Stylowa edycja sportowa plecaka w kolorze czarno-białym, zapewnia idealną pojemność dla 7 żyłek i 50 przynęt lub akcesoriów!