Fishing Planet: Sport Outfit Pack
Sports Outfit Pack, yepyeni Sports Edition olta takımını vurgulamak için şık sportif kıyafetler ve aksesuarlardan oluşan bir settir!
Sports Outfit Pack, yepyeni Sports Edition olta takımını vurgulamak için şık sportif kıyafetler ve aksesuarlardan oluşan bir settir! Havalı ve enerjik siyah beyaz tasarıma sahip bu şık ve konforlu SportFishing Serisi ürünler sadece göz zevkine hitap etmekle kalmıyor, aynı zamanda en sevdiğin olta takımların için güvenli ve pratik bir saklama alanı da sağlıyor!
Olta balıkçılığına daha fazla itici güç ve rekabetçi ruh katmak için Sports Outfit Pack aldığından emin ol. Ve olta balıkçılığı Şampiyonlarının gücü seninle olsun!
Bu yeni spor serisinden balıkçılık şapkası, size maksimum rahatlık ve havalandırmayı sağlayarak yanınızda ek olarak 4 olta yemi taşıma fırsatını verir!
Yeni ultra sportif SPOR serisinden süper şık ve havalı balıkçılık ceketi, 12 olta yemi ve 7 olta için depolama yeri sağlar!
Bu yeni Özel SPOR serisinden sportif balıkçılık arka çantası, 7 misina ve 50 olta yemi sağlam ve rahat depolamak için tasarım edildi.