Fishing Planet: Sport Spinning Trout Pack
Sport Spinning Trout Pack is a true champion’s choice when it comes to any tournament or competition that involves catching some mighty Trout! This energized selection of sportfishing tackle includes the super Aurora 8' 2" Sport (250 mm) spinning rod and Prima 2500 Sport spinning reel that are twice as strong and durable as their predecessors! Not to mention that you also get some of the sturdiest line, a set of hooks, baits and other goodies fit for a real sportfishing champion!
We put a lot of thought into assembling this Sport Spinning Trout Pack, so that you wouldn't have to! ;)
TERMINAL TACKLE - a selection of float tackle that you’ll need if you want to enjoy your trout fishing competition to the fullest!