Fishing Planet: Sport Spinning Trout Pack
Sport Spinning Trout Pack, güçlü Alabalık yakalamayı içeren herhangi bir turnuva veya yarışma söz konusu olduğunda gerçek bir şampiyonun tercihidir! Bu enerjik spor balıkçılığı takımı seçkisi, öncekilerden iki kat daha güçlü ve dayanıklı olan süper Aurora Sport 250 mm eğirme oltası ve Prima 2500 Sport eğirme makarasını içerir! Ayrıca, gerçek bir sportif balıkçılık şampiyonuna uygun en sağlam misina, bir dizi kanca, yem ve diğer öğelerin bazılarına sahip olacağından bahsetmiyorum bile!
Sport Spinning Trout Pack, tam anlamıyla gerçek bir Alabalık balıkçılığı şampiyonu olmak için bir paket!