Fishing Planet: Sport Topwater Night Pack
Sport Topwater Night Pack is the ultimately compact, perfectly matched and ideally balanced set of the most vital topwater and night fishing tackle you might need to demonstrate your angling techniques and get a true outburst of raw emotions!
This exclusive pack contains all the top-notch sport edition tackle for the most visual and emotional topwater & night fishing adventures!
Confront those scaly underwater adversaries and the challenges of pro-style fishing with the right weapons at hand! Sport Topwater Night Pack includes awesome goodies like the BassCaster 220 Sport NE casting rod with glow-in-the-dark tip and the Counsellor 3500 P Sport casting reel, a wide selection of topwater lures, jig baits, jigheads and other tackle for that sweet feeling of completeness and supremacy in any fishing battle!