Fishing Planet: Sport Ultralight Panfish Pack
Sport Ultralight Panfish Pack is a unique set of premium ultralight sportfishing tackle that was meticulously pieced together to maximize your chances of winning in any ultralight fishing competition!
Sport Ultralight Panfish Pack is a unique set of premium ultralight sportfishing tackle that was meticulously pieced together to maximize your chances of winning in any ultralight fishing competition! This superb selection of sportfishing tackle includes the super FeatherLight 6' 3" Sport ultralight spinning rod and EspiraSlim 2500 Sport ultralight spinning reel that are twice as strong and durable as their predecessors! Not to mention that you also get some of the sturdiest lines, jig baits, jig heads and other fishing goodies fit for a real sportfishing champion!
We put a lot of thought into assembling this Sport Ultralight Panfish Pack, so that you wouldn't have to! ;)
Sport Ultralight Panfish Pack is all about becoming a true ultralight fishing champion!