Fishing Planet: Sport Ultralight Panfish Pack
Sport Ultralight Panfish Pack, herhangi bir ultra hafif balıkçılık yarışmasında kazanma şansını en üst düzeye çıkarmak için titizlikle bir araya getirilmiş benzersiz bir premium ultra hafif sportif balıkçılık takımı setidir!
Sport Ultralight Panfish Pack, herhangi bir ultra hafif balıkçılık yarışmasında kazanma şansını en üst düzeye çıkarmak için titizlikle bir araya getirilmiş benzersiz bir premium ultra hafif sportif balıkçılık takımı setidir! Bu mükemmel sportif balıkçılık takımı yelpazesi, öncekilerden iki kat daha güçlü ve dayanıklı olan süper FeatherLight 6' 3" Sport ultra hafif eğirme oltası ve EspiraSlim 2500 Sport ultra hafif eğirme makarasını içerir! Gerçek bir sportif balıkçılık şampiyonuna uygun en sağlam misinalar, jig yemleri, jig başlıkları ve diğer balıkçılık ürünlerden bazılarına da sahip olacağından bahsetmiyorum bile!
Bu Sport Ultralight Panfish Pack'i bir araya getirmek için çok düşündük, böylece sen hiçbir şeye kafa yormak zorunda kalmayacaksın! ;)
Sport Ultralight Panfish Pack, tam anlamıyla gerçek bir ultra hafif balıkçılık şampiyonu olmak için bir paket!