Fishing Planet: Supernatural Explorer Pack
Uzbrój się w trzy mistrzowsko wykonane, potężne zestawy wędkarskie, aby walczyć z nadprzyrodzonymi stworzeniami. Nie trać czasu - odkrywaj Kroniki Nawiedzonej Floty i ratuj świat przed siłami ciemności!