Fishing Planet: Taimen Khan Pack
Try your luck in catching the river’s unique inhabitants with our new Taimen Khan Pack! This set contains everything you need to catch the king of salmon — Taimen! A 7-day Pass to the Selenge River is also included in the bundle to make your trip unforgettable!