Fishing Planet: Taimen Khan Pack
Spróbuj swojego szczęścia i złap unikatowe okazy tej rzeki w nowym dodatku Taimen Khan Pack! Ten pakiet zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby złapać króla wśród łososiowatych — tajmena! 7-dniowy dostęp do rzeki Selenge również znajduje się w tym pakiecie po to!