Fishing Planet: Thanksgiving Cornucopia Pack
Exclusively for Thanksgiving, we present to you the Thanksgiving Cornucopia Pack! It is your Horn of Plenty in the world of float fishing! The Thanksgiving Cornucopia Pack features limited-edition telescopic rods that are available exclusively in this Pack!
Join in on the Thanksgiving fishing tradition with the Thanksgiving Cornucopia Pack! What’s more delicious than roast turkey, tastier than a slice of pumpkin pie, more satisfying than the Thanksgiving dinner? That's right, only Thanksgiving at Fishing Planet's boundless reservoirs!
Exclusively for Thanksgiving, we present to you the Thanksgiving Cornucopia Pack! It is your Horn of Plenty in the world of float fishing! Jam-packed with exclusive goodies, the Thanksgiving Cornucopia Pack features limited-edition telescopic rods that are available exclusively in this Pack! Just imagine your Thanksgiving with the wild-spirited Tomahawk 650, the adventurous pilgrim’s Blunderbuss 700 and the Thanksgiving special CrazyTurkey 700 that will turn your holiday fishing into an epicly fun pilgrimage!
And what’s more, this is your only opportunity to get the exclusive Thanksgiving edition true Pilgrim’s Doublet that gives you more tackle and line storage capacity. The Thanksgiving Cornucopia Pack also includes spin reels, lines, hooks, a large Keepnet and bait galore!