Fishing Planet: Thanksgiving Cornucopia Pack
Şükran Günü'ne özel olarak sizlere Thanksgiving Cornucopia Pack sunuyoruz! Bu, yüzdürme balıkçılığı dünyasındaki Bolluk Boynuzundur! Thanksgiving Cornucopia Pack, yalnızca bu Pakette mevcut olan sınırlı sayıda teleskopik çubuklar içerir!