Fishing Planet: Topwater Kayak Pack
Topwater Kayak Pack contains not only spinning and casting rods, powerful reels, wobblers, frogs, and many other surface lures, but also a branded kayak that will allow you to fish literally anywhere on the waterway!
Tired of sitting with a fishing rod on the shore? Then Topwater Kayak Pack is what you need! It contains not only spinning and casting rods, powerful reels, wobblers, frogs, and many other surface lures, but also a branded kayak that will allow you to fish literally anywhere on the waterway! We haven’t forgotten about a unique jacket in the colors of the tournament, a spacious case for fishing rods, and a reliable sizable net that fits even the largest catch. With such a bundle, you will undoubtedly have a wonderful time fishing, and also claim victory in many tournaments!