Fishing Planet: Topwater Kayak Pack
Topwater Kayak Pack, sadece eğirme ve atım oltaları, güçlü makaralar, canlı yemler, kurbağalar ve diğer birçok yüzey yemini değil, aynı zamanda su yolu üzerinde nerede istersen orada balık tutmanı sağlayacak markalı bir kayık içerir!
Kıyıda olta ile oturmaktan bıktın mı? O zaman ihtiyacın olan şey Topwater Kayak Pack! Bu paket sadece eğirme ve atım oltaları, güçlü makaralar, canlı yemler, kurbağalar ve diğer birçok yüzey yemini değil, aynı zamanda su yolu üzerinde nerede istersen orada balık tutmanı sağlayacak markalı bir kayık içerir! Turnuva renklerinde benzersiz bir ceket, oltalar için geniş bir çanta ve en büyük avı bile taşıyabilen güvenilir, büyük bir ağı da unutmadık. Böyle bir paketle, şüphesiz balık tutarken harika zaman geçirecek ve birçok turnuvada zafer kazanacaksın!