Fishing Planet: Tricky Treats Pack
This freaky-licious pack of Halloween holiday treats is just what you need to trick the creepy monsters into biting! We’ll even toss in 666 superstition Credits and 13 lucky BaitCoins to add some magic numbers to this brew!
Monster is as monster does! And when it comes to catching magic underwater beasts, nothing does the trick like our grotesque Halloween lures and atrocious live baits!
This freaky-licious pack of Halloween holiday treats is just what you need to trick the creepy monsters into biting! Featuring a complete magic arsenal of all unique Halloween baits and lures, that underwater abominations like Ghost Pikes, Mutant Gars, Skeleton Bluegills and even the ferocious Frankenfish can’t resist!