Fishing Planet: Tricky Treats Pack
Ten zestaw obrzydliwych akcesoriów świątecznych jest dokładnie tym, czego potrzebujesz, aby złapać wszystkie magiczne ryby i akwamutanty! A także, dorzuciliśmy 666 przesądnych Kredytów i 13 szczęśliwych Beitcoinów, aby dodać trochę magii liczb do tej zaczarowanej mieszanki!
Potworne ryby mają i odpowiednie przekąski! A jeśli chodzi o łapanie magicznych podwodnych potworów, nic nie dorównuje skuteczności przerażających i paskudnych przynęt na Halloween!
Ten zestaw obrzydliwych akcesoriów świątecznych jest dokładnie tym, czego potrzebujesz, aby złapać wszystkie magiczne ryby i akwamutanty! Zestaw zawiera pełny arsenał wszystkich unikalnych halloweenowych przynęt, którym nie mogą się oprzeć ani Duch Szczupaka, ani Niszczuki Mutanty, ani Szkielet Bassa Niebieskiego, ani nawet sam przerażający Frankenfish!