Fishing Planet: Ultimate Sport Bundle
All rods, reels, storage slots, tackle setup slots, terminal tackle and equipment from 9 of Fishing Planet’s most efficient pro tackle Sport Packs. Special outfit from the Sport Outfit Pack.
You heard right, kids: it’s a full pack of all PRO sportfishing tackle imaginable and we’re gonna hook you up with an absolute steal-deal!
In essence, you get a knockout combo of all top-quality angling tools for outperforming your rivals in any sportfishing competition! Casting, bottom, carp, spinning, float, feeder, trout or ultralight - you name it...whatever the feat may be - this is one mega kick-ass sportfishing solution!