Fishing Planet: Ultimate Sport Bundle
Wszystkie wędki, kołowrotki, osprzęt wędkarski i wyposazenie z 9 profesjonalnych zestawów sportowych Fishing Planet. Wyposażenie specjalistyczne z Sport Outfit Pack.
To wszystko prawda, przyjaciele: to zestaw wszystkich profesjonalnych narzędzi i sprzętu do zawodów sportowych każdego poziomu i kierunków w jednym mega zestawie!
Casting, spinning, gruntowych, feeder, spławik, ultralight, a nie to w ogóle turniej w łowieniu pstrągów - teraz jesteś w pełni przygotowany! W rzeczywistości, uzyskujecie prawdziwy atut w postaci oszałamiającego combo najniższej topowego i skutecznego sprzętu dla wspaniałych zwycięstw we wszystkich rozgrywkach i zawodach!