Fishing Planet: Ultimate Sport Bundle
Hepsi oltalar, makarakar, balikçilik malzemelerı ve araç gereç itibaren Fishing Planet'nin en verimli profesyonel mücadele spor paketleri. Özel kıyafet itibaren Sport Outfit Pack.