Fishing Planet: Wild Africa Pack
Afrika tropik balıkçılığının atmosferi her hevesli olta balıkçısını heyecanlandıracaktır. Kongo sularının eşsiz manzaraları ve kendine özgü vahşi yaşamı seni büyülüyorsa, yeni Wild Africa Pack'i al ve tropik bir yolculuğa çık!