Fishing Planet: Winter Pike Pack
Winter Pike Pack contains a superb selection of premium grade rods, reels, lures and other tackle that’ll make you feel certain of victory. Winter Pike Pack is an all-in-one tackle set that along with your champion skills is sure to get trophy Pike coming your way!
Are you ready for the hottest fishing event of this holiday season? With the Winter Pike Pack the answer is YES! Catching one of the fastest and most vicious predators was never easy, but competing against other anglers is an even bigger challenge! That’s why we created this limited edition exclusive Pack that’ll get you prepared and fully armed for the occasion!
Winter Pike Pack contains a superb selection of premium grade rods, reels, lures and other tackle that’ll make you feel certain of victory. Including ultimate Pike fishing goodies like the exclusive Winter Pike Tour edition top notch spinning rod and reel combos, available only in this Pack! You also get tons of different pike tackle like jig heads, spoons and crankbaits not to mention exclusive fishing apparel including the limited edition HotPiker fishing jacket, the MuskieBox rod case and cool stuff like Fireworks!