Fishing Planet: Winter Pike Pack
Zaferden emin olmanı sağlayacak birinci sınıf oltalar, makaralar, hareketli yemler ve diğer takımlardan oluşan mükemmel bir seçki içerir. Winter Pike Pack, şampiyon becerilerinle birlikte Dev Turna Balığının senin oltana gelmesini sağlayacak hepsi bir arada bir mücadele setidir!
Bu tatil sezonunun en sıcak balıkçılık etkinliğine hazır mısınız? Winter Pike Pack ile cevabımız EVET! En hızlı ve en acımasız yırtıcılardan birini yakalamak zaten hiç kolay değilken diğer olta balıkçılarına karşı yarışmak daha da büyük bir mücadele olacak! İşte bu nedenle, sınırlı sayıda üretilen bu özel Paketi hazırladık ve seni bu durum için baştan aşağı teçhizatlandırdık!
Winter Pike Pack, zaferden emin olmanı sağlayacak birinci sınıf oltalar, makaralar, hareketli yemler ve diğer takımlardan oluşan mükemmel bir seçki içerir. Sadece bu Pakette bulunan özel Winter Pike Tour sürümü birinci sınıf eğirme oltası ve makara kombinasyonları gibi en iyi Turna balığı avı ürünleri de dâhil! Ayrıca, sınırlı sayıda üretilen HotPiker balıkçı ceketi, MuskieBox olta çantası ve Fireworks gibi havalı şeyler de dâhil olmak üzere özel balıkçılık kıyafetlerinin yanı sıra jig başlıklar, kaşıklar ve crankbait yemleri gibi tonlarca farklı turna takımı elde edeceksin!