Fishing Planet: World Bass Tour Pack
Compete in catching the most popular American fish species with the help of World Bass Tour Pack, a set of tournament tackle carefully designed for true bass professionals. It contains a pair of sturdy rods and reels, a generous assortment of great baits and lures.
Compete in catching the most popular American fish species with the help of World Bass Tour Pack, a set of tournament tackle carefully designed for true bass professionals. It contains a pair of sturdy rods and reels capable of handling unique trophies; a generous assortment of great baits, bass jigs, spinnerbaits, and other lures that no Bass can resist! The pack also includes a capacious fishing jacket, a rod cover for four rods, and an excellent large net for your big catches.