Fishing Planet: World Bass Tour Pack
Weź udział w turnieju łowienia jednego z najbardziej popularnych gatunków ryb w Ameryce dzięki World Bass Tour Pack, zestawowi przynęty turniejowej, która została ostrożnie dobrana dla prawdziwych profesjonalistów, którzy chcą złapać bassa. Zawiera parę wytrzymałych wędek oraz kołowrotków, które poradzą sobie ze specjalnymi okazami a także bogaty asortyment wspaniałych przynęt, jigów na okonie, spinnerbaitów oraz innych przynęt, którym nie oprze się żaden bass. Zestaw zawiera również pojemną kurtkę wędkarska, pokrowiec na 4 wędki oraz wspaniałą dużą siatkę na duże okazy.