Fishing Planet: World Cats Cup Pack
Are you determined to show your mastery in the World Cats Cup? Then you’ll need to fully commit to the process, and the World Cats Cup Pack will be your reliable support in achieving this goal! This bundle contains everything you need for a bottom fishing tournament: heavy-duty fishing rods with matching powerful reels and a set of necessary tackles and suitable baits. The victory is almost yours! Get the World Cats Cup Pack and go on a trip around the world!