Fishing Planet: World Cats Cup Pack
Bu paket, bir dip balıkçılığı turnuvası için ihtiyacınız olan her şeyi içerir: eşleşen güçlü makaralara sahip ağır hizmet tipi oltalar ve bir dizi gerekli olta takımı ve uygun yemler. Zafer neredeyse senin! World Cats Cup Pack alın ve dünya çapında bir geziye çıkın!