F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch
Altı yıl önce Makine Ordusu (Machine Legion), ilk başta hayvanların yaşadığı Torch City'yi istila edip kolonileştirdi. Direniş savaşında eski asker olan Rayton, o zamandan beri inzivada yaşamaktadır. Arkadaşı zorla tutuklandıktan sonra Rayton, mekanik yumruğunu geri alır ve direniş yolculuğuna başlar. Fakat mafya, asiler ve ordu arasındaki daha büyük bir entrikaya dahil olmayı asla beklemiyordur.
Kendine has görsel temalara ve seviye tasarımlarına sahip bir düzine bölge barındıran Metroidvania oyun dünyasını keşfet. Sayısız oda, tünel ve kısayolda dövüşlerin, bulmacaların ve platform oyunlarının zorluklarını aşarak ödülleri kazan.
Birbirine bağlı ve otomatik olarak yüklenen oyun haritası, ayrıntılı Torch City'yi daha inandırıcı ve güzel kılıyor.
Yumruk (Fist), Matkap (Drill) ve Kırbaçta (Whip) ustalaş, savaş alanının durumuna bağlı olarak uzun vuruşlar, yüksek hasar ve geniş menzil arasında avantajlarını değiştir ve önündeki her düşmanı yere ser.
Dieselpunk estetiği ile oryantal tarzdaki mimarinin birleşimi, Torch City'nin temel görsel stilini oluşturuyor ve tüylü hayvanlar ile mekanik ordunun doğadaki görünümleri arasındaki yoğun zıtlığı gözler önüne seriyor.
Unreal Engine 4 teknolojisi ile güçlendirilmiş, fiziksel tabanlı görüntü işlemesi ve son derece ayrıntılı dokular, muhteşem bir 3D görsel performans sunuyor ve türü tamamen yeni bir seviyeye taşıyor.