Fisti-Fluffs
Fisti-Fluffs to urocza, oparta na fizyce gra towarzyska, w której zmagasz się z innymi kotami i niszczysz otoczenie w szalonych, przesadzonych potyczkach.
Fisti-Fluffs to urocza (i owszem, absurdalna), oparta na fizyce gra towarzyska, w której zmagasz się z innymi kotami i niszczysz otoczenie w szalonych, przesadzonych potyczkach. Oczywiście możesz grać w pojedynkę, ale jeszcze lepiej będzie zagrać ze znajomymi. Wysuń pazury i przygotuj się na kocią jatkę.