Five Dates
Vinny, milenial pochodzący z Londynu, w trakcie lockdownu spowodowanego pandemią koronawirusa, po raz pierwszy dołącza do aplikacji randkowej. Dysponując pięcioma potencjalnymi żeńskimi dopasowaniami, Vinny musi zdobyć się na odwagę, aby umówić się na randkę wideo z wieloma różnymi osobowościami jak np. Mandip Gill (Doctor Who) i Georgia Hirst (Wikingowie).
Wybory gracza zdefiniują interakcje Vinny'ego z każdą z tych osób oraz to, czy wyrażą one zainteresowanie ponownym spotkaniem. W połączeniu z rozgałęzionymi, wielokierunkowymi tematami do rozmów i szczegółowymi pytaniami, Vinny musi zmierzyć się z cyfrowym flirtem, nieoczekiwanymi zwrotami akcji i niewygodnymi prawdami.
Five Dates to eksploracja nieprzewidywalnego nowoczesnego doświadczenia randkowego, które podąża za przeciętnym samotnym mężczyzną poruszającym się po świecie randek cyfrowych. Decyzje, podejmowane podczas gry przez gracza w imieniu Vinny’ego, staną w szranki ze swoimi własnymi zapatrywaniami na atrakcyjność i zgodność cech.
Komedia romantyczna, w całości rozgrywana na żywo, w reżyserii Paula Rachida (The Complex)