Five Nights at Freddy's: Secret of the Mimic
Enter the abandoned workshop of Murray’s Costume Manor and unravel the mystery left behind by the reclusive inventor. In Five Nights at Freddy’s: Secret of the Mimic, step into a world where every corner holds a secret and every flicker of light hints at an ever-present threat.
Enter the abandoned workshop of Murray’s Costume Manor and unravel the mystery left behind by the reclusive inventor, Edwin Murray.
In Five Nights at Freddy’s: Secret of the Mimic, you’ll step into a world where every dark corner holds a secret and every flicker of light hints at an ever-present threat. The Mimic, a prototype endoskeleton, can adapt to any costume and become any character, including what you fear most. Armed with only your wits, a few gadgets, and a heavily redacted corporate briefing, you’ll attempt to retrieve Fazbear’s prized prototype technology while grappling with cryptic clues and a relentless shadow determined to dispatch all unwanted company.
Prepare for heart-pounding thrills as you explore the labyrinth of the deserted Costume Manor, discovering remnants of Edwin’s unfinished work and eluding the monster he’s created. Experience Five Nights at Freddy’s: Secret of the Mimic, and survive the mystery and madness. Five Night’s at Freddy’s: Secret of the Mimic will be available on June 13th, 2025.
Disclaimer: Fazbear Entertainment is not responsible for whatever you awaken in the dark.