Five Nights at Freddy's: Secret of the Mimic
Grając w Five Nights at Freddy’s: Secret of the Mimic, znajdziesz się w świecie, w którym każdym zakamarek skrywa tajemnicę, a każde migoczące światło zwiastuje czyhające zagrożenie.
Wejdź do opuszczonej pracowni w Kostiumowym Dworze i rozwikłaj zagadkę pozostawioną przez samotnika wynalazcę – Edwina Murraya. Grając w Five Nights at Freddy’s: Secret of the Mimic, znajdziesz się w świecie, w którym każdym zakamarek skrywa tajemnicę, a każde migoczące światło zwiastuje czyhające zagrożenie. Prototypowy endoszkielet Mimic może przystosować się do każdego przebrania i wcielić się w dowolną postać – także tą z Twoich najgorszych koszmarów. Dysponujesz jedynie swoim sprytem, kilkoma gadżetami oraz firmową odprawą po licznych redakcjach . Twoim zadaniem jest odzyskanie cennej prototypowej technologii Fazbeara. Będziesz zmagać się z zagadkowymi wskazówkami oraz nieustępliwym mrokiem, który zrobi wszystko, by pozbyć się niechcianego towarzystwa.
Przygotuj się na przyspieszające bicie serca i pełne emocji chwile – odkrywaj opuszczony Kostiumowy Dwór, podziwiaj pozostałości po niedokończonej pracy Edwina i uciekaj przed potworem, którego stworzył. Zagraj w Five Nights at Freddy’s: Secret of the Mimic i przetrwaj w świecie tajemnic i szaleństwa. Gra Five Nights at Freddy’s: Secret of the Mimic będzie dostępna od 13 czerwca 2025 roku.
Uwaga: firma Fazbear Entertainment nie ponosi odpowiedzialności za to, co obudzisz w ciemności.