Five Nights at Freddy's: Secret of the Mimic
Five Nights at Freddy’s: Secret of the Mimic ile her karanlık köşenin sırlara gebe olduğu ve her ışık titremesinin hazırda bekleyen tehlikeyi işaret ettiği bir dünyaya adım atacaksın.
Murray’in Kostüm Evi’ndeki terk edilmiş atölyeye gir ve münzevi mucit Edwin Murray’in ardında bıraktığı gizemi gün yüzüne çıkar. Five Nights at Freddy’s: Secret of the Mimic ile her karanlık köşenin sırlara gebe olduğu ve her ışık titremesinin hazırda bekleyen tehlikeyi işaret ettiği bir dünyaya adım atacaksın. Prototip bir iç iskelet olan Mimic, her türlü kostüme uyum sağlayıp her karaktere dönüşebilir. Buna seni dehşete düşürenler de dahil... Elinde sadece pratik zekân, birkaç alet ve büyük bir kısmı sansürlenmiş bir şirket brifingi var. Bunlarla Fazbear’in değerli prototip teknolojisini elde etmeye çalışacak, bu sırada davetsiz misafirlerden kurtulmayı kafaya koymuş amansız bir gölge ve şifreli ipuçları ile cebelleşeceksin.
Labirenti aratmayan terk edilmiş Kostüm Evi’nde dolaşırken yüreğinin ağzına geldiği dakikalar yaşamaya hazır ol. Bir yandan Edwin’in yarattığı canavardan kaç, bir yandan da onun bitmemiş işlerinden arda kalanları keşfet. Five Nights at Freddy’s: Secret of the Mimic’i deneyimle, içindeki tüm gizem ve delilikten sağ çık. Five Nights at Freddy’s: Secret of the Mimic 13 Haziran 2025’te olacak.
Uyarı: Karanlıkta uyandırdığın şeylerden Fazbear Entertainment sorumlu değildir.