Flame Keeper
Karanlık kuvvetler tarafından istilaya uğrayan Orbis dünyasını kurtarmakla görevli özel bir kömür olan Ignis ol. Şu tesadüfe bak ki sen de tam ölümcül dövüş sanatında eğitim almıştın! Dövüşmeyi öğren, yeteneklerini geliştir, gittikçe saldırganlaşan dünyalarda maceraya atıl ve Ebedi Alevi geri getir.
Uyum sağla ve yumruk komboları, sert hamleler, geniş alan etkili ezme saldırıları ve sağlam hasar veren güçlü bitirici vuruşlar gibi çeşitli hareket ve saldırılarla düşmanları alt et. Fakat çok da dikkatsiz davranma, dayanıklılığını akıllı kullanman çok önemli. Flame Keeper'daki her biyomda birbirinden farklı düşmanlar ve zorlukları artan engeller yer alır. Düşmanlarının güçlü ve zayıf noktalarını öğrenirken güvenilir Yaratık Ansiklopedine başvur.
Her zaman yumruklarını konuşturmak yeterli olmayabilir. Bazen... biraz enerjini yükseltmen gerekir. Beceriler ve pasif yeteneklerle Ignis'i dilediğince yükselt. Yenilen düşmanlardan tohumları toplayarak yeni beceriler öğren ve belli görevleri tamamlayarak rünler al ve faydalı pasif yeteneklerin kilidini aç. Tonlarca farklı dizilim yaratmak için hepsini gönlünce karıştırıp eşleştir!