Flat Heroes
Znasz to uczucie bycie bohaterem? Flat Heroes nagradza cię nim za przetrwanie na niemożliwych poziomach o eleganckiej nowoczesnej budowie i w pięknym minimalistycznym stylu. Dzięki prostemu zestawowi ruchów – bieg, skok, pęd, atak – i przyjemnemu sterowaniu Flat Heroes zachęca do gustownej wyprawy na przetrwanie w ponad 300 ręcznie przygotowanych poziomach, gdzie pokonasz najbardziej epickich bossów i zostaniesz wymarzonym dwuwymiarowym bohaterem (lub bohaterami!).
Łatwo się tego nauczyć, trudno zostać mistrzem. Ta gra jest przystępna, a jednocześnie bardzo rozległa! Podczas swojej przygody stawisz czoła coraz trudniejszym wyzwaniom, których ukończenie będzie wymagało mistrzowskiego opanowania sterowania. Choć gra Flat Heroes odznacza się bardzo minimalistycznym stylem grafiki, doprawiona jest oszałamiającymi efektami, co ostatecznie zapewnia niezapomniane wrażenia.
Nie możesz pokonać jakiegoś poziomu kampanii lub chcesz przetrwać dłużej w surwiwalu? To zbyt duże wyzwanie dla jednej osoby? Mogą Ci w tym pomóc znajomi. Flat Heroes idealnie nadaje się do wspólnej gry w czasie relaksu na kanapie! Zaproś znajomych, zamówcie pizzę i pokonajcie wyzwania razem!