Flat Heroes Demo
En son ne zaman kendini bir kahraman gibi hissettin? Flat Heroes minimalist tarzda şık modern tasarımıyla seni imkansız seviyelerden geçmenin verdiği o güzel hisle ödüllendiriyor. Basit bir hareket seti (Koş. Zıpla. İleri atıl. Saldır.) ve zevkli kontrolleriyle Flat Heroes seni 300'den fazla el yapımı seviyede şık hareketlerle hayatta kalmaya, en destansı boss'ları yok etmeye ve hep olmayı hayal ettiğin gibi iki boyutlu bir kahraman (veya kahramanlar!) olmaya teşvik ediyor.
Öğrenmesi kolay, ustalaşması zor; oyuna başlamak kolay, oyunu öğrenmek daha da kolay ama bu seni aldatmasın! Gerçek bir Kahraman olmaya giden maceran boyunca oyunun kontrollerinde ustalaşmanı gerektirecek gittikçe zorlaşan mücadelelerle karşılaşacaksın. Flat Heroes minimalist bir tarza sahip olsa da oyunu gözler için bir ziyafete dönüştüren nefes kesici efektlere sahip.
Hikaye modunda takılıp kaldın mı veya mücadele modlarında daha uzun süre hayatta kalmak mı istiyorsun? Tek başına baş etmen için çok mu zor? Arkadaşlarını partiye çağır; Flat Heroes arkadaşlarınla ortak oynamak için mükemmel! Birkaç arkadaşını davet et, pizza sipariş et ve arkadaşınla birlikte mücadele et!
Bu demo, aşağıdakiler dahil olmak üzere tüm oyun modlarının bir tanıtımını içerir: Solo/coop hayatta kalma seviyeleri, boss'lar, zorluklar ve diğer oyunculuya karşı. Tam oyunda sizi bekleyen hasas kontrolleri ve özenle tasarlanmış deneyimleri denemenin iyi yoludur.