Flight 737 - MAXIMUM
Flight 737 - MAKSİMUM; Yolcu Uçağı uçurmayı sizin için daha kolay ve daha eğlenceli hale getirmek için tasarlanmıştır. Oyunumuzla pilotluk ve havacılık tutkunuzu yaşayabilirsiniz.
Bu oyun, uçak uçurmak ve birçok karmaşık prosedürle uğraşmak istemeyen, ancak her şeyi basitleştirilmiş bir şekilde kontrol edebilmek isteyenler için tasarlanmıştır.