Flintlock: The Siege of Dawn
Studio A44, twórcy gry Ashen, przedstawiają wybuchową produkcję Souls-lite, w której bogowie i giwery zderzają się w walce o przyszłość ludzkości.
Wciel się w postać Nor Vanek, elitarnej członkini armii Koalicji, do której dołącza Enki, tajemniczy towarzysz podobny do lisa. Wspólnie wyruszą na wyprawę, aby dokonać zemsty na bogach. Nor jest prowadzona przez Enkiego, który dzieli się swoją wiedzą o świecie. Po drodze zyskasz nowe umiejętności walki i przemieszczania się, a także nasycisz je magicznymi mocami. Tym samym będziecie stanowić duet, z którym trzeba się liczyć.
Flintlock zawiera elementy gatunku souls-like i nasyca je szybką mobilnością, co przekłada się na dynamiczną, wybuchową walkę. Przeplataj walkę wręcz, broń palną oraz magię w rytmicznych starciach, w których kombinacje łączą się płynnie, tworząc śmiercionośny taniec. Użyj zdolności prochu strzelniczego Nor, wykorzystaj pionowe poziomy, aby zyskać przewagę, siej śmierć z wysoka albo szybko wycofaj się z niebezpiecznych sytuacji.
Wypuszczeni na świat, mściwi bogowie wpadli w szał, chcąc wywołać chaos i upadek ludzkości. Przemierzaj spustoszoną krainę Kian, korzystaj z magii Enkiego oraz portali, aby śmigać w przestworzach i walczyć z hordami nieumarłych. Odkryj nowe wyposażenie, wzmocnij swoją broń i ulepsz sprzęt w oczekiwaniu na ostateczne starcie z bogami.