Flintlock: The Siege of Dawn
Ashen'ın yapımcısı oyun stüdyosu A44, insanlığın geleceği için yapılan savaşta tanrıların ve silahların çarpıştığı nefes kesici bir souls-lite oyunuyla geliyor.
Yanında tilkiye benzeyen gizemli yoldaşıyla beraber tanrılardan intikam alma peşinde olan, Koalisyon ordusunun seçkin üyesi Nor Vanek olarak oyna. Dünya ile ilgili bildiklerini seninle paylaşan Enki'nin rehberliğinde, savaş becerilerin ve hareket kabiliyetlerin onun büyülü güçleriyle harmanlanarak sizi hiç de hafife alınmaması gereken bir ikili hâline getirecek.
Flintlock, souls benzeri türünün unsurlarını hızlı hareket kabiliyetleriyle harmanlıyor ve ortaya dinamik ve nefes kesici savaşlar çıkıyor. Komboların birleşerek ölümcül bir dans oluşturduğu ritmik savaşlarda yakın dövüş, barut ve büyü arasında geçiş yap. Nor'un barut yeteneklerini kullanarak yüksekliği avantaja çevir ve düşmanlarına yukarıdan ölüm yağdır veya hızlıca tehlikelerden kurtul.
Serbest kalan kinci tanrılar, kaos yaratıp insanlığın sonunu getirmek için her yeri yakıp yıkıyor. Enki'nin büyüsünü ve geçitlerini kullanarak gökyüzünde süzül, hortlak sürüleriyle savaş ve harap olmuş Kian topraklarında ilerle. Tanrılara meydan okuyacağın büyük çarpışmaya doğru giderken yeni ekipman keşfet, silahlarını güçlendir ve teçhizatını geliştir.