Flintlock – Deluxe Edition
Flintlock: The Siege of Dawn – Deluxe Edition zawiera podstawową wersję gry oraz trzy pakiety personalizacji Nor.
Studio A44, twórcy gry Ashen, przedstawiają wybuchową produkcję Souls-lite, w której bogowie i giwery zderzają się w walce o przyszłość ludzkości.