Flintlock – Deluxe Edition
Flintlock: The Siege of Dawn – Deluxe Edition, ana oyunu ve Nor için üç özelleştirme paketini içerir.
Ashen'ın yapımcısı oyun stüdyosu A44, insanlığın geleceği için yapılan savaşta tanrıların ve silahların çarpıştığı nefes kesici bir souls-lite oyunuyla geliyor.