Flipper Mechanic
Flipper Mechanic is a repair simulator for retro entertainment devices such as flippers, arcade and coin-op machines.
Flipper Mechanic is a repair simulator for retro entertainment devices such as flippers, arcade and coin-op machines. The player will buy at online auctions old devices destroyed and forgotten by the world.
The player will repair them in the workshop and sell them to collectors, or put them into bars for profit. The game will, with unprecedented meticulous mapping the original machines of the 80s, allow the player to learn about their construction and learn how to repair them.