Floppa: The Dark Forest
You have found yourself alone, in the middle of a vast dark forest. You need to explore this place to find 8 pictures of cats that are hidden somewhere here. But it's not that simple, because in fact there is someone else in this forest besides you, and he doesn't like your presence at all... If your screen gets disturbed, you'd better run away... Find the 8 pictures before Floppa finds you.
In the menu you can choose one of the 10 characters that will chase you in this forest. Big Floppa, Bingus, El Gato, and others.
You can also choose from three levels: This is a forest in summer, fall and winter seasons.