Flower
Experience award-winning Flower, now available on the Epic Games Store. Originally developed by thatgamecompany, Flower lets you take control of the wind as you explore and navigate beautiful, lush environments using motion controls. Journey through varied landscapes at your own pace, interacting with and changing the environment as you go, and find balance and harmony in your surroundings.
This is an interactive escape that takes you on an emotional journey like no other game you've ever experienced.
The previous generation's definitive chill-out game gets a lovely visual makeover for the next. And it's still as cool as ever.