Football Manager 2020 Oyun içi editör
Oyun içi editör, bir oyuncunun özellik profilinin tamamı gibi bazı Football Manager öğelerinin gerçek zamanlı olarak düzenlenebilmesini mümkün kılar. Mevcut yetenek ve potansiyel yetenek gibi gizli özellikleri de değiştirebilirsiniz.