Football Manager 2021 Touch
For managers looking for the immersion of Football Manager 2021 in a more streamlined package, FM21 Touch is the perfect choice.
Combining depth and speed, Touch packs the finesse and quality of the full simulation experience in a faster-paced format.
You can select your club from more than 50 nations around the world of football. Your player search and recruitment is powered by the world’s biggest player database, which features more than 500,000 active real-life players.
On Matchdays you can kick back and enjoy the action on the most realistic 3D simulation available or you can blitz through the seasons by hitting ‘Instant Result’ and skipping the highlights.
Challenge Mode offers a more casual approach to proceedings with various ready-made trials and experiments. Aim to finish the season unbeaten, see off an injury crisis or battle the odds and avoid relegation over the last few games.