Football Manager 2021
Menadżer jest bijącym sercem każdego klubu piłkarskiego. Realistyczne wrażenia menedżerskie w Football Manager 2021 zapewniają niesamowitą piłkarską autentyczność. Otrzymujesz narzędzia jakich jeszcze nie było, aby udowodnić swoje umiejętności i osiągnąć elitarny poziom.
Wybierz klub i poziom wyzwania, które najlepiej odpowiadają Twoim ambicjom, i zacznij pracować nad pozycją zespołu w lidze, by sprostać wymaganiom jego zawodników… lub staw czoła konsekwencjom porażki. Rozpocznij swoją przygodę, wybierając spośród ponad 2000 grywalnych klubów z przeszło 50 najlepszych piłkarskich nacji. Wszystko w Twoich rękach, szefie.
Komunikowanie się z graczami i mediami nigdy nie było bardziej realistyczne i sensowne. System gestów pozwala ci wyrazić się w pełni i jasno przekazać swój punkt widzenia, a szybkie pogawędki usprawniają krótkie, nieformalne rozmowy, które są częścią dnia każdego menadżera. W FM21 ludzie poczują wagę twoich słów i poznają dzięki temu, jakim menadżerem jesteś.
Każde spotkanie to prawdziwy spektakl dzięki naszemu najlepszemu dotychczasowemu silnikowi. Otrzymasz analizę i porady przedmeczowe. Te ulepszone dane, wraz z przebudowanym interfejsem meczowym, sprawią, że będziesz bliżej akcji.
Wprowadzone przez nas zmiany w danych nie dotyczą wyłącznie dnia meczowego – dają ci również wszystkie narzędzia do przygotowań przedmeczowych. Skorzystasz z o wiele większej ilości danych w raportach i wizualizacjach, w tym miesięcznych raportach od nowego analityka wyników, który dostarcza podobnych danych, jakie otrzymują menadżerzy w prawdziwym świecie. Nowe diagramy i mapy z danymi do FM21 przedstawiają w jasny sposób mocne strony twojej drużyny i słabe strony przeciwnika, dostarczając jednocześnie mnóstwa nowych statystyk dotyczących całego boiska.
Przeżyj kampanie ponownie i świętuj swój sukces jak nigdy wcześniej. Nowa prezentacja podsumowująca sezon wybiera najlepsze momenty ze świata na boisku i poza nim, a reprezentacyjne zwycięstwa są jeszcze przyjemniejsze dzięki ulepszonej prezentacji tytułów i uwagi mediów.