Football Manager 2023 Oyun içi editör
Oyun içi editör, bir oyuncunun özellik profilinin tamamı gibi bazı Football Manager öğelerinin gerçek zamanlı olarak düzenlenebilmesini mümkün kılar. Not: Bu öğe yalnızca Football Manager modunda kullanılabilir.