Football Manager 26 Demo
Step into the dugout and experience the future of football management with the Football Manager 26 Demo. Take charge for six in-game months, and explore game-changing upgrades that take you to the heart of the beautiful game.
Sample the new foundations that set the stage for your managerial career across six in-game months with the Football Manager 26 Demo.
Start a single-player career and immerse yourself in a world of unparalleled depth and realism. Built on the Unity engine, FM26 is legacy, redefined and where storytelling evolves.
New, volumetric player animations from real football matches, improved graphics across every aspect of Match Day and reactive crowd audio heighten the drama of those all-important victories.
Experience the unmatched atmosphere of the Premier League, now fully licensed and delivered with that iconic broadcast presentation for the first time in the franchise.
Explore an entirely new world of possibilities and break new ground with the introduction of Women's Football, elevated by headline licenses across the biggest leagues.
A game-changing user interface places a world of knowledge at your fingertips and gives you more control over the way you play and the decisions that define your club’s future success.
Once you’ve reached the six-month limit, upgrade to continue your career and define your footballing destiny. In FM26 football belongs to you and your vision.