Football Manager 26 In-Game Editor
Shape your living, breathing football universe with the Football Manager 26 In-Game Editor.
A real-time customisation tool, the In-Game Editor empowers major editing of your game world so you can enhance your career at the click of a button.
You can adjust every player’s entire profile, from individual Attributes to their Current and Potential Ability, granting you the power to develop the players you need to take you to the next level.
Evolve your squad with seamless incoming and outgoing transfers and power your club forward with the ability to change their finances, reputation and much more.