Football Manager 26 – Edytor w grze
Ukształtuj tętniący życiem piłkarski świat z edytorem w grze Football Manager 26.
Możesz dostosowywać profile wszystkich piłkarzy, od konkretnych atrybutów po ich obecne i potencjalne zdolności, dzięki czemu możesz rozwinąć graczy, których potrzebujesz, aby wejść na wyższy poziom.